
Installasjon av en røykvarsler i alle leilighetene i borettslaget, sammenkoplet med alarmanlegget i fellesområdene, vil foregå i perioden mandag 1. juni til fredag 5. juni. Sjekk vedlagte installasjonsplan for når montørene kommer til din oppgang.
NB 1: Ønsker du flere varslere installert enn den ene som nå er obligatorisk, kan dette gjøres på samme tidspunkt, forutsatt at du har sendt Sfty din bestilling innen 29.5. Ekstra varslere betaler du for selv. Se mer og viktig info i vedlegget.
NB 2: Alle andelseiere må sørge for at Sfty får tilgang til leiligheten i den tidsperioden som er angitt for din adresse/oppgang. Om nødvendig, prøv å avtale med noen - familie, naboer eller styret - om hjelp til å slippe montørene inn. De trenger bare ca 10 minutter på montering av hver varsler.
Sfty vil sende ut sms to ganger om det som skal skje: en påminnelse til alle denne uken (uke 21) om det varselet som er sendt ut per epost fra styret 18.5., og så en ny sms dagen før til beboere i de leilighetene de skal inn i dagen etter.
Styret håper denne installasjonsrunden vil gå greit for alle parter, og takker for samarbeidet!